• Akademia Pływania
    Akademia Pływania Z nami nauczysz się dobrze pływać ...
poniedziałek, 02 września 2013 16:38

AQUAFITNESS

 


Nazwa:            AQUAFITNESS

Termin:         zapisy cały rok

Gdzie:              Pływania Uniwersytecka, ul. Strażewicza 25

Cena:                12 specjalistycznych zajęć w 3 miesiące x 45 minut

                              260 zł - osoby związane z Uniwersytetem im. A. Mickiewicza

                              290 zł - pozostali

Kontakt:          Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel 503111473

Zapisy:             Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


 

AKTYWNY UNIWERSYTET

zaprasza na zajęcia z

power AQUAEROBIKU

 

link do strony:  AKADEMIA PŁYWANIA czytaj

 

MIEJSCE:                 pływalnia uniwersytecka ul. Strażewicza 21

TERMIN:                   zapytaj na emaila Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   

 CENA:                               260 zł osoby zwiazane z UAM Poznań (12 zajęć x 45 min-3 miesiące)

                                                  290 zł pozostali (12 zajęć x 45 min - 3 miesiące)

 

PROWADZĄCA:       Julia Jóźwiak

KONTAKT:              Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ,

                                                +48 503111473

REJESTRACJA:        Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

WPŁATY:                 Fundacja Aktywny Uniwersytet

                                                 ul. Św. Marcin 45 lok 5

                                                 61-806 Poznań

                                                 49 1090 1359 0000 0001 1703 4060

                                                 z dop. (AQ, miesiąc, nazwisko i imię),

                                                 przykład (AQ, październik, Kowalska Anna)

INFORMACJA!!! 

  W uwagach podczas zapisywania-rejestracji-proszę o wpisanie nazwiska, imienia oraz dnia i godziny zajęć!!!

(np. Nowak Barbara, poniedziałek g. 18.00)!!!

 

 

 OPIS:

 

Ćwiczenia w wodzie są zalecane jako forma rehabilitacji dla osób z problemami układu kostnego i stawowego, czy po skomplikowanych operacjach. Jednak każdy, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej może zafundować sobie trening w wodzie, gdyż nie obciąża on stawów, rozwija wytrzymałość mięśni, ogólną sprawność i wydolność fizyczną organizmu.

 

Aquaaerobic nie obciąża kręgosłupa. W wodzie ciśnienie hydrostatyczne działa na nasze ciało jak masaż limfatyczny, a ponieważ w masowanym ciele lepiej krąży krew i limfa, szybciej usuwane są z niego toksyny - główni sprawcy celullitu.

 

Poza tym, podczas zajęć aqua aerobic spalamy więcej energii niż podczas zwykłych ćwiczeń (nawet 500 kcal w ciągu 45 minut). Wniosek jest prosty: aqua aerobik ujędrnia i napina całe ciało.

 

Jak wyglądają zajęcia aqua aerobic?


 

Przede wszystkim, aby ćwiczyć wcale nie musisz umieć pływać! Jest to wspaniała okazja dla tych, którzy boją się wody - prosty i przyjemny aqua aerobic może sprawić, że strach przed wodą powoli zniknie, a ty nauczysz się w końcu pływać!

 

Ćwiczenia odbywają się na pływalni, w rytm muzyki - która nadaje odpowiednie tempo oraz dodatkowo mobilizuje do wykonywania wysiłku. Instruktor znajdujący się na brzegu pokazuje ćwiczenia, które wykonują uczestnicy. Zajęcia mogą odbywać się w wodzie płytkiej (głębokość do pasa), wodzie o średniej głębokości (do klatki piersiowej) i głębokiej (brak kontaktu ciała z dnem). Możesz także podczas jednych zajęć przemieszczać się, np. z wody płytkiej na głęboką. W zależności od głębokości zmienia się rodzaj treningu.

 

W wodzie płytkiej i średniej ćwiczenia mogą być wykonywane bez użycia dodatkowego sprzętu. W głębokiej wodzie konieczny jest sprzęt zwiększający pływalność, pozwalający na swobodne unoszenie się na powierzchni wody. Do najczęściej stosowanych należą: pasy wypornościowe (wykonane z pianki, bardzo wygodne, zapinane wokół tułowia), makarony (piankowe rurki długości ok. 1,5 m, zwiększające pływalność, które trzyma się pod pachami lub na nich siedzi), piankowe sztangi i ciężarki (lekkie hantle, unoszą się na powierzchni i dopiero kiedy usiłujesz je wcisnąć pod wodę, ujawniają swoje właściwości, natomiast kiedy umieścisz je pod pachami, zwiększają naszą pływalność) oraz buty wypornościowe (często używane razem z pasem, piankowe podeszwy podpierające ciało od spodu).

 

Do treningu w wodzie używa się również przyborów zwiększających opór. Należą do nich przede wszystkim: rękawice, piankowe ciężarki, plastikowe butelki wypełnione powietrzem, specjalne kołowrotki, przypinane do rąk czy nóg kawałki plastiku w celu zwiększenia powierzchni oporowej. Istnieją ponadto specjalne platformy, podobne do stepów, które zwiększają intensywność oraz wpływają na atrakcyjność zajęć.

 

 

ZAPRASZAMY!!! 

 

 

Fundacja Aktywny Uniwersytet opłaca wynajem obiektów zgodnie z obowiązującymi cennikami. Każdy wynajem związany jest z podpisaniem stosownej umowy.

 

 

 

Czytany 6274 razy

Partnerzy

  logo nasz_uniwersytet      logo.jpg      logo czaronek