• Akademia Pływania
    Akademia Pływania Z nami nauczysz się dobrze pływać ...

AQUAFITNESS

AQUAFITNESS

 

 Miejsce:                Pływalnia Uniwersytecka UAM Poznań, ul. Strażewicza 21

 

 Termin                poniedziałek        g.18.00 - 18.45 

                                  (grupa uniwersytecka, zapytaj na emaila o numer konta)

 

                                   środa                   g.18.00 - 18.45 

 

 Cena:                      260 zł na 3 miesiące -12 zajęć (osoby związane z UAM Poznań)

                                   290 zł na 3 miesiące -12 zajęć (pozostali)

 

Dane konta:          Fundacja Aktywny Uniwersytet
                                   ul. św. Marcin 45 lok 5

                                   61-806 Poznań

                                   49 1090 1359 0000 0001 1703 4060

 

                                   tytułem AQ, nazwisko, imię i miesiąc np (AQ, Kowalska Marta,październik)

 

 
                                  Płatności dokonujemy do 10 każdego pierwszego miesiąca
                                  każdego trymestru (za październik, listopad,grudzień  do 10 października)

 

Informacje:          Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel 503111473

 

Zapisy:                   powyżej lub Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Opis:

 

Ćwiczenia w wodzie są zalecane jako forma rehabilitacji dla osób z problemami układu kostnego i stawowego, czy po skomplikowanych operacjach. Jednak każdy, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej może zafundować sobie trening w wodzie, gdyż nie obciąża on stawów, rozwija wytrzymałość mięśni, ogólną sprawność i wydolność fizyczną organizmu.

 

Aquaaerobic nie obciąża kręgosłupa. W wodzie ciśnienie hydrostatyczne działa na nasze ciało jak masaż limfatyczny, a ponieważ w masowanym ciele lepiej krąży krew i limfa, szybciej usuwane są z niego toksyny - główni sprawcy celullitu.

 

Poza tym, podczas zajęć aqua aerobic spalamy więcej energii niż podczas zwykłych ćwiczeń (nawet 500 kcal w ciągu 45 minut). Wniosek jest prosty: aqua aerobik ujędrnia i napina całe ciało.

 

Jak wyglądają zajęcia aqua aerobic?

 

Przede wszystkim, aby ćwiczyć wcale nie musisz umieć pływać! Jest to wspaniała okazja dla tych, którzy boją się wody - prosty i przyjemny aqua aerobic może sprawić, że strach przed wodą powoli zniknie, a ty nauczysz się w końcu pływać!

 

Ćwiczenia odbywają się na pływalni, w rytm muzyki - która nadaje odpowiednie tempo oraz dodatkowo mobilizuje do wykonywania wysiłku. Instruktor znajdujący się na brzegu pokazuje ćwiczenia, które wykonują uczestnicy. Zajęcia mogą odbywać się w wodzie płytkiej (głębokość do pasa), wodzie o średniej głębokości (do klatki piersiowej) i głębokiej (brak kontaktu ciała z dnem). Możesz także podczas jednych zajęć przemieszczać się, np. z wody płytkiej na głęboką. W zależności od głębokości zmienia się rodzaj treningu.

 

W wodzie płytkiej i średniej ćwiczenia mogą być wykonywane bez użycia dodatkowego sprzętu. W głębokiej wodzie konieczny jest sprzęt zwiększający pływalność, pozwalający na swobodne unoszenie się na powierzchni wody. Do najczęściej stosowanych należą: pasy wypornościowe (wykonane z pianki, bardzo wygodne, zapinane wokół tułowia), makarony (piankowe rurki długości ok. 1,5 m, zwiększające pływalność, które trzyma się pod pachami lub na nich siedzi), piankowe sztangi i ciężarki (lekkie hantle, unoszą się na powierzchni i dopiero kiedy usiłujesz je wcisnąć pod wodę, ujawniają swoje właściwości, natomiast kiedy umieścisz je pod pachami, zwiększają naszą pływalność) oraz buty wypornościowe (często używane razem z pasem, piankowe podeszwy podpierające ciało od spodu).

 

Do treningu w wodzie używa się również przyborów zwiększających opór. Należą do nich przede wszystkim: rękawice, piankowe ciężarki, plastikowe butelki wypełnione powietrzem, specjalne kołowrotki, przypinane do rąk czy nóg kawałki plastiku w celu zwiększenia powierzchni oporowej. Istnieją ponadto specjalne platformy, podobne do stepów, które zwiększają intensywność oraz wpływają na atrakcyjność zajęć.            

 

 

 Serdecznie zapraszamy!!!

Czytany 3411 razy